Vélemények

TestalkatElemzés:

“Kötelezővé tenném” (Mladoniczki Anita funkcionális edző)

“Teljesen új és egyedi szemlélet, más megvilágításba helyezi az oktatói munkámat.”(Bakosné Teca pilates oktató)

Pilates Oktató Tanfolyam:

“Amikor abbahagytam a futást, fájt a derekam, a csípőm. Gondoltam kipróbálom a pilatest, anélkül, hogy bármit is tudtam volna róla, és szerelembe estem, imádtam, ahogy átalakít és fájdalom nélkül tornázhatok. Ahogy teltek az évek elkezdett komolyabban is érdekelni és először a TestalkatElemzés képzésen vettem részt. Majd ezen tudás birtokában azt vettem észre, hogy én is elkezdem figyelni  az embereket, egyre inkább látom a hozzájuk tartozó mozgásmintákat, az ebből következő mozgásszervi problémákat  és mindenkinek segíteni szerettem volna.

Ekkor jelentkeztem a Pilates  Oktató képzésre, ami az addigi tudásomat egy magasabb szintre emelte, és elkezdtem oktatni is a pilatest. Fantasztikus érzés a testtudat és szeretném ha minél többen megtapasztalnák, hogy milyen érzés fájdalom mentesen, felszabadultan, igazán jól lenni a testünkben.”  (Kocsis Mónika pilates oktató)

Vendég vélemények:

“Egy hónapja járok pilates órákra. Korábban nem próbáltam ilyen mozgásformákat, mert lassúnak és unalmasnak tartottam őket. Majd terepfutás közben jött egy sérülésem. Az ortopédiai szakvizsgálat bokacsont gyulladást, lúdtalpat, gerincferdülést igazolt. Szomorúan vettem tudomásul, hogy le kell lassítanom. Gyógytornát javasoltak. Ennyire azért nem éreztem magamat bénának. Így keresgéltem, hogy mit lehetne csinálnom, ami formában tart és fogyaszt. Elkezdtem a pilatest persze diétával kombinálva. Minden elképzelésemet felülmúlta az eredmény: 2,5 kg-ot fogytam egy hónap alatt. A lényeg pedig, hogy nem fáj a talpam és a derekam! Maximálisan elégedett vagyok Anita edzői munkájával, még soha senki nem figyelt ennyire arra, hogy az órán pontosan végezzem a gyakorlatokat.”  (Bugyik Margit)

“Eleinte jó hangulatú, kellemes aerobic órákra jártam Anitához. De aztán változott az életem és császármetszéssel megszületett a harmadik gyermekem is, nem tudtam elmenni és nagyon hiányzott a mozgás. Ezután a terhesség után komoly problémáim voltak, folyamatosan fájt a hátam a derekam, néha csak erős fájdalmak árán tudtam a hétköznapi teendőimet elvégezni. Ráadásul nagyon fájt a köldököm területe is. A súlyosabb bajok megelőzése miatt kerestem meg újra Anitát és bíztam benne, hogy fog tudni segíteni. kb 6 hete jártam pilatesre, amikor csodák-csodájára már nem fájt a hátam, nem fájt derekam és éreztem, hogy kicsit tónusosabbá vált a hasfalam, nem fáj a köldököm sem. Centikben is látszik az eredmény és érezem, hogy belül jobban vagyok. Ami még fontos nekem az órákon tanultakból, hogy otthon is igyekszem helyesen tartani magamat, például házimunka közben és így elérem, hogy nem fáj minden porcikám.”(Gimesi Zsuzsi)

“Szeptemberben elköltöztem, így azóta csak egy-két alkalommal sikerült összehoznom, hogy ott legyek az óráidon, de érzem, hogy ennél több mozgásra van már szükségem. Ezért sajnos vagy máshol folytatom, vagy futással és otthoni edzéssel kell majd megoldanom.
Viszont az, hogy ez az igény kialakult bennem, nagyon nagyrészt Neked köszönhető. Köszönöm, hogy olyan órákat tartasz, amik teljesen kezdő koromban sem vették el a kedvem a folytatástól (0 sportolási előélettel kezdtem nálad). Nagyon sokat jelent, hogy pozitív visszajelzéseket kapunk tőled az órák során, még akkor is, ha az nem mindig személyre szól, hanem az egész csapatnak. Szuper, hogy minden alkalommal mesélsz valamilyen érdekességet vagy egy adott izomról, izomcsoportról, vagy a különböző testalkatok sajátságairól! Nagy segítség, hogy mindig precízen, részletesen, de érthetően adod az instrukciókat a gyakorlatokhoz!
A vágyott forma eléréséért (aztán majd a megtartásáért) sokat kell még dolgoznom, de a visszajelzések alapján már így is sokat fejlődtem, és ezt nagyon köszönöm Neked!
Köszönök mindent, és nagyon sok sikert kívánok a további munkáidhoz!”          
(Szoldatics Szandra)

“Amikor elkezdtem a pilates, éppen romokban hevertem, mert egy ideje már semmit sem tudtam sportolni a derék- és gerincporblémáim miatt. Ez az óra, és Te Anita adtad vissza a hitemet: lehet úgy mozogni, hogy hatékony legyen, és még én is ilyen problémákkal csinálhassam. Ez egy kitűnő óratípus, hiszen minden izmot megmozgat, bármikor el lehet kezdeni, és mindenkinek lehet benne sikerélménye. ” (Kacsóné Süle Brigitta)

“A pilates nagyon jó stresszoldó, fontos, hogy az órán az oktató milyen érzéseket közvetít felénk. Amit Anitánál a legtöbbször érzek, az a harmónia. Ha kihagyok 2-3 hetet feszültebb leszek és alig várom, hogy újra visszamehessek és kiszakadjak egy kicsit a mindennapokból.”  (Inga Szkubenics)

%d blogger ezt szereti:
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close